reklama

Exkrementy prvou triedou

V niektorom zo svojich blogov som spomínala, že pracujem pre jedno bratislavské zdravotné centrum a každú chvíľu som svedkom nejakej udalosti. Niekedy neviem, či sa mám smiať alebo plakať. Dnes mám našťastie za sebou úsmevnú story, ktorá stojí za to, aby som sa o ňu s vami podelila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Jednou z mojich úloh je preberať poštu, zapísať ju do poštového denníka a doručiť ju príslušnému oddeleniu proti podpisu konkrétnej osoby. Väčšinu preháňam sestričky a tie si potom odnášajú zdravotnú dokumentáciu, výsledky testov, inštalačné CD-čka, či najrôznejšie materiály potrebné na chod ambulancie. Po výdatnom obede som ako obvykle zamierila k našej schránke a vybrala som asi desať obálok (pretočili sa mi oči naopak, pretože to znamená len ďalšiu prácu a po víkende oslavujem každú voľnú chvíľu a predlžujem si tým sladké ničnerobenie – týmto pozdravujem šéfov ?).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som tak začala otvárať nablýskaným otváračom listov jeden po druhom a zapisovať ich do spomínaného denníčka, pohľad mi zamrzol na jednej stredne veľkej obálke s nálepkou PRVÁ TRIEDA. Asi nejaké dôležité výsledky, hovorím si. Otvorím ju a sprievodný list mi prezrádza, že pacient po dohode s lekárom, ktorý mu dal zariadenie na odobratie vzorky, zasiela späť aj svoju vzorku a prosí o jej doručenie na naše súkromné centrum do rúk jeho lekára. Beriem do rúk slúchadlo, vytáčam recepciu a tlmočím vždy uchechtanej a pozitívnej kolegynke, že prišli nejaké vzorky krvi a pátram po lekárovi, ku ktorému dotyčný „odkrvený“ patrí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tom nastane na druhej strane výbuch smiechu a milá kolegyňa mi oznamuje, že neprišla krv, ale vzorka stolice! Dobre čítate, drahí, stolice. V jednej ruke šálka voňavej kávy, slúchadlo opreté o ucho a rameno a v druhej ruke... hovno v obálke! Samozrejme zabalené v špeciálne upravenom obale a izolované v extra obálke navyše, ale aj tak ma celá situácia natoľko pobavila, že keby zajtra prišli prsné implantáty so skalpelom, tak len vytočím číslo recepcie e budem zisťovať, komu asi patria!

Andrea Kyjová

Andrea Kyjová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

José Ortega Y Gasset napísal: "Človek žije natoľko, nakoľko dychtí po živote." A mal sakra pravdu! Chcem žiť tak, ženebudem stačiť s dychom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu